Wednesday, June 8, 2011

პროექტი „პირველი კომპიუტერი“


1.      პროექტის სახელწოდება: პირველი კომპიუტერი




2.      პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლის  მიერ მონაცემების შეგროვება მოსახლეობაში (პირველ კლასში შემსვლელ მოსწავლეთა ოჯახის წევრთა) ისტ-ს წიგნიერების გავრცელების შესახებ .

3.      პროექტის აქტუალობა:„კომპიუტერი პირველ კლასელთათვის“  პროექტის განხორციელებისათვის მოსამზადებელი სამუშაოების ჩატარება  გურჯაანში, რათა გამოიკვლიოს/გამოიკვეთოს მოსახლეობის აზრი ამ პროექტის მხარდაჭერის და მზაობის შესახებ.

პროექტის მიზანი: პროექტის მიზანის მიზნობრივი სამუშაო ჯგუფის მიერ (მოსწავლეთა ჯგუფი) რეალური სტატისტიკური მონაცემების შეგროვება მოსახლეობაში (პირველ კლასში შემსვლელ მოსწავლეთა ოჯახის წევრთა) ისტ-ს ფლობის უნარების შესახებ, რათა პირველი კლასის მასწავლებელს საშუალება მიეცეს ფლობდეს კლასის მომზადების დონეს.


4.      მონაწილეთა ასაკი: V კლასი, 11-12 წელი

5.      ვადები/ხანგრძლივობა: 19-30 აგვისტო, 11 დღე

6.      მოსალოდნელი შედეგები: შეიქმნება რეალური სტატისტიკური მონაცემები, კითხვარები პირველკლასელთა მშობელთა ინტერვიურებით, რომელიც ხელმისაწვდომი იქნება დაინერესებული პირებისათვის.

პირველი კლასის მასწავლებელი ფლობს/ორიენტირებული იქნება თავის სადამრიგებლო კლასის მოსწავლეთა სავარაუდო ისტ-ს საბაზისო ცოდნის შესახებ, რომელიც მას შემდგომში მისცემს ორიენტირს, მაგალითად გაკვეთილის მსვლელობის დროს სწავლების აქტიურ რეჟიმში სწავლის მეთოდების შერჩევის, თითოეული მოსწავლისადმი ინდივიდუალური მიდგომის შესაძლებლობას.

7.       პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: კომპიუტერები (მონაცემების დამუშავებისთვის), ხმის ჩამწერი მოწყობილობა ინტერვიუების ჩასაწერად და შემდგომი დამუშავებისთვის, თაბახები, კალმები.
8.      პროექტის მსვლელობა:
დავალების #
შედეგების მისაღწევად განსახორციელებელი ქმედებები
საქმიანობის გაწერა დროში
საქმიანობის განმხორციელებელი მოსწავლეები
საქმიანობის შესაბამისი რესურსები
პროექტისთვის განკუთვნილი დღეები
1–2 დღე
3-4-5 დღე
6 დღე
7
დღე
 8 დღე
9 დღე
10 დღე
11 დღე
1
პროექტის ანალიზი, სამუშაო გეგმის შედგენა, ჯგუფებში სამუშაოს განაწილება
კომპიუტერი
2
ანკეტირებული გამოკითხვა.
საჭირო ინფორმაციის და მასალების მოძიება
ანკეტები, ხმის ჩამწერი აპარატურა.
3
მონაცემა ნალიზი
კომპუტერი
4
მონაცემა ნალიზი , დიაგრამების შედგენა
კომპიუტერი
5
პროექტზე მუშობის დასრულება
კომპიუტერი
6
პროექტის პრეზენტაცია
კომპიუტერი
7
პროექტის განთავსება ბლოგზე
კომპიუტერი
8
მოსწავლეთა შეფასება
კომპიუტერი


9.      საგანთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მათემატიკა (მონაცემთა სატატისტიკა და ანალიზი), ისტ (Word, Exsel (დიაგრამების აგება)).

10.  პროექტის ხელმძღვანელი: დიმიტრი პოპოვი

გურჯაანის მუნიციპალიტეტის სოფელ გურჯაანის საჯარო სკოლის მათემატიკა-ინფორმატიკის მასწავლებელი
მასწავლებელთა პროფესიული განვითერების ცენტრის ისტ ტრენერი

11.  ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: dimitripo84@gmail.com

12.  პროექტის ვედ-გვერდი/ბლოგი: http://proeqtidima.blogspot.com/

                                                                                                           







პროექტის შეფასების სისტემა
ატეგორია
კრიტერიუმი
შეფასება
მიღებულიქულა
მომზადების ეტაპი
გუნდი/წევრი ოუწესრიგებელია, არაორგანიზებულათ დაგეგმა სამუშაო განრიგი
1 – 3
გუნდი/წევრი მოუწესრიგებელია; გეგმა შედგენილია არასრულად
4 – 6
გეგმა შედგენილია, არ არის კალენდარული გათვლა
78
კარგად არის ორგანიზებული. შედგენილია კალენდარულია გეგმა, განაწილებულია ჯგუფებში სამუშაო.
9 – 10
გუნდურ პროექტში მოსწავლეთა მუშაობის ეტაპი
მონაცემები არ არის შეგროვებული
1 – 3
წევრი მოუწესრიგებელია; მონაცემები შეგროვილია  მხოლოდ ერთი მოსწავლის მიერ, არ ჩანს სხვა მოსწავლეების ჩარულობა
4 – 6
წევრი მოწესრიგებულია, მონაცემები შეგროვილია მცირედი ხარვეზებით, ზოდჯერ შეუსაბამოა დავალებასთან
78
გუნდი/წევრი კარგად არის ორგანიზებული. ჩანს მოსწავლეების  მიერ სამუშაოთა განაწილება. მონაცემები სრულყოფილია.
9 – 10
პროექტის მუშაობის პროცესისა და შედეგების წარდგენის ეტაპი
ისტ არ არის გამოყენებული ან საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას.მონაცემბი არ არის გაანალიზებული
1 – 3
მოუწესრიგებელია; მონაცემებს არ აქვს საპრეზენტაციო ფორმა. ისტ გამოყენებულია მცირე დოზით. 
4 – 6
მოწესრიგებულია, ისტ-ის გამოყენებაზოგჯერ შეუსაბამოა. ვიზუალური მხარე ნაკლოვანია.
78
კარგად არის ორგანიზებული. გამოყენებულია საპრეზენტაციო პროგრამა
9 – 10
ქულათა ჯამი
საბოლოოშეფასება
ქულათა ჯამი გაყოფილი 3-ზე

No comments:

Post a Comment